Re: Czy ktos wie jak mozna odratowac BIOS na plycie po wirusie WIN CICH!

Autor: Jaroslaw Pick (pick_at_cconline.com.pl)
Data: Tue 11 May 1999 - 09:49:12 MET DST

Mialem taki sam problem ze skasowanym biosem ale zrobilem
to w najprostszy sposob: Od kolesia z taka plyta jak moja
(Atrend 6220 v2 ) "wypozyczylem" jego kostke z BIOS'em
nastepnie wcisnalem ja w moja plyte, wlaczylem swojego kompa
- programikiem do flashowania zgralem na dyskietke zawartosc
dobrego BIOS'u i przy wlaczonym komputerku wyciagnalem
dobry bios kolegi ,a wstawilem swoja kostke po czym programem
do flashowania - wgralem bios z dyskietki i dziala :)