Re: Czy ktos wie jak mozna odratowac BIOS na plycie po wirusie WIN CICH!

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Mon 10 May 1999 - 23:51:17 MET DST

Quick napisał(a) w wiadomości: <01be9b11$0212fa20$a286ccc2_at_tpsa>...
>Znajdz kogos z ta sama plyta (ale sprawna) i poszukaj
>urzadzenia do kopiowania pamieci ROM,EPROM itp.
...[ciach]
>Quick
Lub w wersji chyba prostszej a nie mniej zabawnej:
Znajdz na sieci strone producenta plyty i pobierz z niej BIOS razem z
programem do flashu (moze sie przydac)
Zanies swoja kostke do pierwszego sklepu elektronicznego (takiego ze
scalakami i kondensatorkami :) i popros o zaprogramowanie. Zrobia to za
darmo albo za pare zlotych. Za <15 zl mozesz kupic nowa kosc, ktora ci
na_pewno zaprogramuja za darmo. Jesli nie znajdziesz BIOSu na stronach
producenta plyty, to mozesz go zgrac z takiej samej, ale programem, BEZ
WYJMOWANIA. Wyjmujesz kosc tylko jezeli wolisz wykonac hot flash, ale po
dokladne instrukcje zajrzyj na DejaNews, bo ja tego nie robilem, a to
stresujacy sposob.
Pozdrowienia