Re: Czy Primax 600p jest w miare dobry?

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 10 May 1999 - 23:17:22 MET DST

On Mon, 10 May 1999 15:38:23 GMT, gstask_at_USUN_TO.polbox.com (Gizmo)
wrote:

>Ktoś chce kupić w/w skaner, bo tani. Pyta się mnie czy warto. Chce
>przeznaczyć na ten cel do 300 zł a ten model spełnia jego wymagania.
>Nie bawiłem się z tym modelem i nic o nim nie wiem.
>Może mi ktoś go nieco scharakteryzować i czy przyda się gościowi do
>domowych i pół-biurowych zastosowań?
>Wiem, że te nowsze skanery o rozdzielczości 1200 są jakościowo
>"przesadzone" i do prywatnych zastosowań są zupełnie zbyt mocne.

Znam bo mam :))
Jak na domowe potrzeby jest według mnie doskonały.
Przy instalacji nie stwarzał mi zadnych problemów.
Oprogramowanie graficzne (MGI PhotoSuite 8.06) jest dobre,
gorzej z OCR. Do OCR jest jakiś PrimaPage 98, który bazuje
na FineReaderze ale baaaardzo mu do niego daleko.
No ale to żaden problem w świecie internetu :)))
Zwróć uwagę, że ma inaczej uchylną pokrywę niż inne
skanery.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_polbox.com