Czy Primax 600p jest w miare dobry?

Autor: Gizmo (gstask_at_USUN_TO.polbox.com)
Data: Mon 10 May 1999 - 17:38:23 MET DST

Ktoś chce kupić w/w skaner, bo tani. Pyta się mnie czy warto. Chce
przeznaczyć na ten cel do 300 zł a ten model spełnia jego wymagania.
Nie bawiłem się z tym modelem i nic o nim nie wiem.
Może mi ktoś go nieco scharakteryzować i czy przyda się gościowi do
domowych i pół-biurowych zastosowań?
Wiem, że te nowsze skanery o rozdzielczości 1200 są jakościowo
"przesadzone" i do prywatnych zastosowań są zupełnie zbyt mocne.

Pozdrawiam

--
Gizmo
gstask_at_polbox.com