Re: !!!Konkurs na zestaw optymalny !!!

Autor: Łukasz Odziewa (disk_at_viii-lo.krakow.pl)
Data: Sat 08 May 1999 - 14:49:51 MET DST

>Chcialbym zaproponowac mala zabawe.
>Mam ok 5000 zl i chcialem zlozyc sobie jakiegos PC'ta. Oto priorytety:
>1) Monitor '17 Trinitron
>2) Komputer jak najcichszy
>3) Bezawaryjny
>4) Mozliwosc rozbudowy
>5) No i przy tym jak najszybszy
>Czekam na wasze pomysly zestawow - mile widziane wraz z komentazami
>dlaczego tak a nie innaczej. Mile widziane rowniez dyskusje.

A nie szukasz także kamienia filozoficznego ? ;)
A tak serio z cichym komputerem to marzenie :(
Mój huczy jak diabli przez dodatkowe wentylktory, ale nie mam wyboru -
wewnątrz bez drugiego wentylatora było zbyt ciepło.

Co do cichego sprzętu to dyski IBM lub Fujitsu. Ja mam IBM i muszę
nasłuchiwać kiedy pracuje, a kiedy nie. A na pewno nie słyszę jak się
obraca :)

Płyta BX - może Abit bo softmenu jest wygodne :), przy czym zrwóć uwagę
na ilość slotów. Z kart graficznych - chcesz ładny, ostry obraz to G200.
Ma być szybkie do gier TNT.

Duża obudowa z wieloma kieszeniami i do tego mocny zasilacz. Ramu
_jedna_ kość 128MB, bo wtedy masz 2-3 banki wolne.

Co do proca to jak masz czas spróbuj kupić PII300 i puścić jako 450 :)
Są znane seri które tak chodzą. A jak nie lubisz podkręcać to kup PII350
lub 400, a może nowego celerona 400 ? Jak byś go póścił na 75Mhz (IBM z
taką magistralą i UDMA chodzi idealnie - przynajmniej mój).

>Satysfakcja ze wybralem Twoj zestaw a nie inny.
>Ps. Ogloszenie wynikow w czerwcu (z nowego kompa)

Fajnie ;)

Disk