Re: BJC-2000 czy Lexmark 5000 ?

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Mon 10 May 1999 - 02:02:43 MET DST

Wojciech Smagowicz wrote in message <373602E4.C62D22D_at_cyber.olnet.com.pl>...

>HP HP HP
>Dostępność materiałów eksploatacyjnych HP jest bezkonkurencyjne.

A gdzie nie da się kupić materiałów do Canona? Człowieku - żyemy w świecie
cywilizowanym, z instytucją zakupów przez Internet!!!

>W głowicę skanującą do Canona nie można wierzyć (3 przebiegowy skaner o
>max 300 dpi, i problemach ze zbieżnością oraz o żywotności 1500 stron).

Chwila - nikt nie pytał o pseudoskaner Canona! A głowica Canona
(przynajmniej do serii BJC-4x00) jest doskonała. Wydrukowałem już z 1500
stron (w pół roku!), zmieniałem ją raz i nie narzekam.

>Ilość miejsca HP ma podajnik i tacę odbiorczą z przodu - Może być POD
>półką / biurkiem, Canon i Lexmark ma większe wymagania co co miejsca -
>musza mieć A4 od góry (aby włożyć papier) i A4 z przodu (na wydruki).

NO NIE!!! NIE POWIESZ MI ŻE JAKIKOLWIEK HP ZAJMUJE MNIEJ MIEJSCA NIŻ
CANON!!! Przecież to jest bajka!!! Canon BJC-4300 (większy od 2000) ma
szerokosć ok 40cm. a w długości to mu wystarczy drugie tyle: tackę odbiorczą
można schować i drukować prosto na biurko. A rozwiązanie z podajnikiem z
tyłu jest wg. mnie lepsze - papier się tak nie zagina. Spróbuj wydrukować
coś na grubym kartonie na HP - powodzenia. Canon ma do tego specjalny
podajnik - papier idzie płasko.

>W HP nie zdarza się zamazanie wydruków następną stroną.

W Canon też nie...

>W C. i w L. są przesuwane po poprzednich stronach.

...które już zdążyły wyschnąć, bo atrament Canona schnie 1000 razy szybciej
niż HP. A Canon jest też na moje oko trochę szybszy od HP (z głowicą BC-20).

>W L. jest w sterowniku specjalna
>opcja aby dać poprzedniej stronie czas na wyschnięcie więc szybkość
>nominalana i realna są różne.

To fakt - idiotyzm...

No więc - jak widać ten "niedobry" Canon wcale nie jest taki zły!!! Tylko
jak ktoś ma HP (albo jest sprzedawcą) to będzie krzyczał, że to tylko on ma
rację. Ja mam Canona BJC-4300 i nie twierdzę, że to najlepsza drukarka, ale
na pewno nie posiada wymienionych wyżej wad, bo sprawdziłem to empirycznie.
A na HP też pracowałem i to dość długo, więc odrobinę porównania mam. W
jednym pewnie Canon przegrywa - koszt materiałów. Ale to da się załatwić
powtórnym napełnianiem...

Pozdrowionka!!!

--
"(A)bort, (R)etry, (I)nfluence with large hammer?"
"In a long run we are all dead" - Keynesian economists