Re: Problem z S3 Savage3D

Autor: MacGyver (fokewulf_at_friko4.onet.pl)
Data: Sun 09 May 1999 - 15:50:34 MET DST

Tez mam taki modem. na stronie zloltrixa czytalem ze nowe drivery moga
pomóc. Osobiscie moje drivery sa z 9-25-98. Ten modem jest Ok. Laczy mi sie
takze dlugo (zapewne masz win98pl) Tego nie zmienisz chyba ze zainstalujesz
95. Nie oplaca sie jednak wszystko wolniej chodzi w internecie. Jesli
sciagniesz nowa wersje driverów mozesz miec problem. Tak wlasnie i ja
mialem.
    Modem sie laczy loguje i (albo zawiesza sie win albo (nowsza wersja
rozlancza modem)). To jednak jak pisza na stronie www zoltrixa zalezy od PC.
U ciebie moze tego nie byc. Wlasnie niedawno widzialem nowa wersje driverów.
Sciagam je aktualnie. Moze beda dzialaly. Nowsze od 9-25-98 nie chcialy
dzialac.
    Musisz próbowac. Jesli najnowszy nie dziala sciagnij starszy itd.
Mi sie laczy 50,6. Nie urywa polaczenia czesto. Dzisiaj modem osiagnal
rekord 8,7 kb / sek. To jednak nie wszystko u mojego kolegi na linii
swiatlowodowej mial 20 kb / sek !!!!!!
    Jesli masz nadal jakis problem napisz do mnie.
Pozdrawiam Pawel. herakles_at_friko4.onet.pl

Misialek napisał(a) w wiadomości: <7h1uel$her$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...