Re: Problem z S3 Savage3D

Autor: Misialek (misialek_at_kki.net.pl)
Data: Sun 09 May 1999 - 17:02:27 MET DST

Dzieki za info ale wczoraj w nocy udalo mi sie uporac z tym klopotem.
Rady dla potomnych:
- sciagnij sobie najnowsze sterowniki, w tej chwili najnowszymi sa
4.11.01.4005-6.13.22
- sciagnij najnowszego directx'a, wczesniej mialem 6.0 i klapa, teraz mam
6.1 i jest w porzadku
- nigdy, przenigdy nie oszczedzaj kupujac plyte glowna: kup slabsza karte
grafiki, dzwiekowa, nawet procesor ale na mainboardzie nie oszczedzaj.
Karta jest swietna, naprawde niezla jakosc za niewygorowana cene. Demo w
3DMarku hula jak halny...

Pozdrawiam wszystkich
Misialek