Re: opinia : proc P2 350 czy Cel366A(obrobka grafiki)

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 09 May 1999 - 15:03:12 MET DST

Sat, 08 May 1999 20:17:40 GMT, nick_at_cz.home.pl (Nick) piszesz:

>Potrzebuje zlozyc pudlo dla znajomego prowadzacego firme
>zajmujaca sie projektami graficznymi.Mam do wyboru procesor
>p2 350 badz celerona 366A.Czy w tym przypadku oplaca sie
>dorzucic ponad 350zl roznicy miedzy tymi prockami i kupic
>p2-350 ?

Mysle, ze wydajnosc z megaherca dla P2 i Celerona jest prawie
identyczna, chociaz nie mam pewnosci jak bedzie w poszczegolnych
programach graficznych, tym niemniej stawiam na C366 w porownaniu do
P2 350. Mozesz odszukac wyniki testow dla P2 i Celerona na
www.tomshardware.com. Sprawdzaj High End Winstone, to jest zestaw
programow typu CAD, kompilator C++ i programy graficzne, np. Adobe
Photoshop.

Jak juz mozesz dorzucic, to moze raczej Celeron 433? To byloby jakies
plus 200zl i byc moze 30-50 na przejscowke, jezeli masz Slot 1.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski