Re: Do posiadaczy kart TV itp.

Autor: Pawel W. (wegrzyn_at_krakow.cc)
Data: Sun 09 May 1999 - 11:10:40 MET DST

Ja z powodzeniem do tego uzywam karty TV flyVideo II i kamery Video 8mm
na pewno zdjecia nie sa super ale po obrobce np. w Photoshop calkiem
calkiem.
Jak ktos z grupowiczow uzywal takiego zestawu w Wideokonferencjach
b.prosze o opisanie swoich doswiadczen ( jaki program najlepiej uzywac )
Prosze takze na privat wegrzyns_at_polbox.com

Adam Stępień napisał(a) w wiadomości:
<3732EDA1.39367C03_at_oiz.p.lodz.pl>...

>Karta WinView 601 ma możliwość zapisywania avi, bmp i jpg w dowolnych
wymiarach
>przechwyconej klatki. Osobiście nie zrzycałem kaltek z VHS a jedynie z
TV jakość