Re: Do posiadaczy kart TV itp.

Autor: Adam Stępień (adamst_at_oiz.p.lodz.pl)
Data: Fri 07 May 1999 - 15:41:53 MET DST

Mirek Siedlecki napisał:

> Mam taki zamiar: przy pomocy karty TV z możliwościš zapisywania pojedyńczych
> klatek chcę wykorzystac kamerę VHS do robienia fotek. Czy możliwe jest
> zapisywanie obrazu w formatach graficznych np jpg,czy te karty zapisujš
> wszystko jako pliki avi? Albo czy jest potem możliwośc konwersji?

Karta WinView 601 ma możliwość zapisywania avi, bmp i jpg w dowolnych wymiarach
przechwyconej klatki. Osobiście nie zrzycałem kaltek z VHS a jedynie z TV jakość
otrzymanych obrazów nie rzucała na kolana ale mozliwe że jest to wina jedynie
dostarczonego sygnału TV.

 Adam Stępień
adamst_at_oiz.p.lodz.pl