problem z dyskami

Autor: shadok (shadok_at_kki.net.pl)
Data: Sun 09 May 1999 - 08:34:58 MET DST

mam dwa dyski caviar 1Gb i samsung 4,3Gb
na wiekszym c:\ mam win98 na d:\ mniejszym linuxa
postanowilem zlikwidowac linuxa bo z moja karta graficzna nie chodzily mi X
i zlikwidowalem go fdiskiem i bylo wszystko OK
ale po przeniesieniu na niego danych, gierek itp wlaczyl mi sie NU
i stwierdzil ze sa bledy (dokladniej wlaczyl sie WinDoctor, a wiec bledy sa
programowe) zamiast dokladnie poczytac o co mu chodzi
kazalem mu automatycznie naprawic wszystkie bledy.
no i stalo sie po restarcie komp zawiesza sie chodzi o to ze
zniknal mi calkowicie dysk c:\
natomiast po uruchomieniu z dyskietki startowej komputer widzi dysk
c:\ tylko ze jest to moj dawny dysk d:\ bez systemu, i nie widzi wogole
prawdziwego dysku c:\tego duzego,
zaladowac system na nowy dysk to nie problem ale jak dostac sie na prawdziwy
dysk c:\ aha pozostalo na nim lilo z linuxa jako boot
menager, ktory automatycznie ladowal winde.

to by bylo na tyle jesli ktos moze mi pomoc to z gory dziekuje
shadok
shadok_at_kki.net.pl