Re: jaki trwa³y monitor do 1200 zl

Autor: ZED (zednews_at_free.net.pl)
Data: Sun 09 May 1999 - 08:28:05 MET DST

Hej!

Tomasz 'Pilot' Minkiewicz <spam.hater_at_dummy.domain> wrote in message

> Przy 85 na kolorowym monitorze jestem w stanie zobaczyæ flicker, jak
> siê bardzo postaram (3 metry od ekranu, patrzeæ k±tem oka; po d³ugiej
> pracy widoczne bez specjalnych zabiegów :-)).
Ja to widzê bez wykorzystywania specyfiki ludzkiego oka.
Z fotela przed monitorem, patrz±c przodem, w pierwszym kontakcie.
K±tem migocze mi przy 100 z 1 metra.

>Ale na VGA mono mimo
> starañ nic takiego nie dostrzegam. Mo¿e to kwestia np. bezw³adno¶ci
> luminoforu i mnie siê taki 'bezw³adny' monitor trafi³.
Bardzo mo¿liwe, bo ja sprawdza³em na kilku monosach i za ka¿dym razem
efekt tan sam - miga.

>A mo¿e Ty
> pracujesz na 1024x768?
Na kolorze ''17 tak, ale te mono to 640*480.

> A co do ekstremalnych wyników, to maksymalne natê¿enie wydechowe
> potrafiê wycisn±æ powy¿ej 1000. Trza wiedzieæ, jak dmuchaæ :-)
10.000ccm (chyba nie 1000ccm, jak napisa³e¶ ;-) )? Hmm, to sporo. Ale ja
by³em badany na ró¿nych maszynkach, nie wiedzia³em jak dmuchaæ i po
 zobaczeniu mojego wyniku lekarz mnie ju¿ dobrze przypilnowa³, ¿eby
uzyskaæ miarodajny wynik, bo dla lekarza sportowego to du¿a ciekawostka.
Pojemno¶æ ¿yciow± p³uc w ''moich okolicach'' ma naprawdê niewiele osób.

--
Pozdrawiam
ZED