COVOX - to wcale nie jest smieszne

Autor: Tangaroa (tangaroa_at_friko5.onet.pl)
Data: Sat 08 May 1999 - 13:28:32 MET DST

W poczatkach komputeryzacji istnialo sobie takie uzadzebie zwane jw a
sluzylo do odtwarzania dzwieku...
w skrocie polegalo to na tym ze trzeba bylo odpowiednio polutowac kabelki we
wtyczce do gniazda drukarkowego i dalo sie jako tako sluchac muzyki byly
nawet jakies sterowniki pod windows...

Stad tez zrodzilo sie pytanieczy istnieje jakas wersja rozwojowa tego
urzadzeb\nia dla windy przynajmniej 95 i jakis sofcik...

Sprawa ciekawi mnie z prostej przyczyny - nie chce mi sie wstawiac do
firmowego kompa karty dzwiekowej - real player dziala a przydal by sie
jeszcze do tego jakis dzwiek :-)
Wiec pomyslalem sobie o takim starym urzadzeniu.....

Jezeli ktos cos wie na ten temat to bede ogromnie wdzxieczny za wszelkie
info na grupe badz na priv

Pozdrawiam

Marek