Re: Laplink ---> Transfer danych przy FAT32

Autor: Łukasz Baranowski (baranowskil_at_domdata.bauboden.com)
Data: Fri 07 May 1999 - 11:51:41 MET DST

bartek wrote in message <7gsk2u$spo$1_at_korweta.task.gda.pl>...
>Mam nastepujacy problem. Mam laptopika na ktorego zawsze dane przegrywalem
>za pomoca intersvr / interlnk wyjetych z dos'a 6'22. i trzech kabelkow
>laczacych RS232.
>Niestety gdy zalozylem na laptopiku fata32 kopiowanie za pomoca tego softu
>przestalo byc mozliwe.

[,,,]
>Pozdrawiam !!!
>Bartek

Czesc
Sprobuj odpalic na obu komputerach "Bezposrednie polaczenie kablowe" (chyba
znajduje sie w Akcesoriach Windows (standardowo nie jest instalowane)).
Jesli masz duzo danych do wymiany, to zrob/kup sobie kabel Centronics -
transmisja jest o wiele szybsza.

To na zrazie
Lukasz

"Kiedy czlowiek umrze, to nie zyje" - Kurt Vonnegut