Re: Laplink ---> Transfer danych przy FAT32

Autor: Miroslaw Kwasniak (pisz_do_mnie_na/mirek.kwasniak_at_zind.ikem.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 07 May 1999 - 14:10:11 MET DST

In pl.comp.pecet bartek <bartek_at_hoth.amu.edu.pl> wrote:
b>Mam nastepujacy problem. Mam laptopika na ktorego zawsze dane przegrywalem
b>za pomoca intersvr / interlnk wyjetych z dos'a 6'22. i trzech kabelkow
b>laczacych RS232.
b>Niestety gdy zalozylem na laptopiku fata32 kopiowanie za pomoca tego softu
b>przestalo byc mozliwe.
b>Klient nie widzi danch na dyskach Serwera. Co ciekawe dyskietke widzi a HDD
b>nie. Domyslam sie ze programik (inter...) jest napisana dla fata 16 no i
b>jestem w kropce.

Może pomoże server na laptopie a klient z drugiej strony?

b> Pomozcie, poradzcie co zrobic aby nie wydac ogronej kasy i rozwiazac ten
b>problem PCMA raczej nie wchodzi w rachube.
b>Moze istnieje jakis nowszy sofcik sluzacyc do kopiowania danych zapisanych w
b>formacie FAT32

Linux :)

Mirek