Re: Przesylanie obrazu z monitora na inny komputer przez siec

Autor: Mariusz (msagalo_at_dsi.pl)
Data: Fri 07 May 1999 - 10:57:29 MET DST

AVE!!!
Można coś takiego z pewnością zrobić pod wINDOFSEM.
Kiedyś mieliśmy kamerkę do komputera PC (takie małe świńskie oczko => zobacz
w reklamach w Chipie lub PC Worldzie, jeszcze sprzedają coś takiego). NVM =>
jest tam dołączone oprogramowanie do telekonferencji. Mówiąc krócej, to co
widzisz na ekranie jednego kompa, możesz też widzieć na drugim. Nie wiem,
jak to skonfigurować, ale skoro ja to zrobiłem za pierwszym razem, to każdy
sobie poradzi. Ewentualnie zostaje Ci kamerką filmować ekran jednego kompa i
widzieć to samo na drugim.....:D