Przesylanie obrazu z monitora na inny komputer przez siec

Autor: Jacek Gutkowski (jgutkowski_at_lucent.com)
Data: Fri 07 May 1999 - 08:22:39 MET DST

Czesc,

Mam w domu dwa komputery spiete ze soba w sieci Win95 (na koncentryku). W
jednym komputerze mam karte graficzna ASUS 3400TNT/TV z wejsciem/wyjsciem TV.
Przy uzyciu tej karty moge ogladac na monitorze wszystko co podesle na wejscie
TV IN.

I teraz mam pytanie.
Czy w jakis sposob mozna przeslac ten sam obraz z TV IN na drugi komputer w
sieci? Domyslam sie, ze transmisja musialaby byc chyba troche wieksza (ja mam
karty bodajze 10MB/s), ale chodzi mi o sama idee - Czy da sie cos takiego
zrobic?
Jezeli tak, to jakiego oprogramowania nalezaloby uzyc?

Pozdrawiam,
Jacek