Re: Jaki komp na kilka lat?????

Autor: arkady (arkadys_at_akropolis.pol.lublin.pl)
Data: Fri 07 May 1999 - 08:36:13 MET DST

WuZych napisał(a):

> > CD: CDRW 4x4x6 yamaha
>
> nie znam sie niestety

To ja dodam jako uzytkownik niniejszej: najlepiej kup Yamahe na SCSI i
HD SCSI - nie ma wtedy problemow z transferem danych, niestety podraza
to inwestycje z racji wysokiej ceny kontrolera SCSI (najlepszy Adaptec)
jak tez i same urzadzenia SCSI sa drozsze. Ja mialem wyjsciowo w kompie
Adapteca 2940 z HD Seagate 2.1GB, potem do tego dolozylem Yamahe 4260 i
CD-ROM Toshiby - wszystko na SCSI.

Pozdrawiam
Arkady