Re: Jaki komp na kilka lat?????

Autor: WuZych (wuzych_at_quake.org.pl)
Data: Fri 07 May 1999 - 00:06:17 MET DST

> doradzcie jaki powinien byc aby znow pewnie na 4 lata wystarczyl????

wiesz mozna kupic taki na ktorym za rok da sie jeszcze pracowac
ale za 2 lata to sie juz bedzie nawawal tylko do ms office 2001 econo
i to dla malo wybrednej sekretarki
ale 4 ????????????????????????????????????/
nie zartuj

> zajmuje sie skladem publikacji naukowych, czyli text, skanowanie ,
> rysunki techn, obrobka zdjec...no i innternet???
> do netu jstem podlaczony przez LAN uczelniany
> I siec NOVELL na koncentryku
> jaka karte wybrac ?
> i czy to ma znaczenie???
> teraz mam 3 COM combo

i raczej starczy

> ale moze sa lepsze?

3com jest zazwyczaj jedna z lepszych
a ze combo to wystarczy tez jak wreszcie przejdziecie na skretke :-)

> Plyta gl: Intel t440 bx

nie nie nie

> lub/ Asus P2B C

lepiej, nie wiem co to za wersja C ? niestety nie slyszalem ....
jesli ma byc bez skazi to najlepiej P2B - F
jesli ze skazi to tez P2B, ale jakie konkretnie nie wiem ...

> proc:...celeron 400 lub wiekszy

hmmmmm
jesli tej grafiki jest wiecej niz textu to daruj sobie celerona
powinienes kupowac P3, ostatecznie P2
tak ze 450 conajmniej
jak nie masz tyle kasy moze byc ostatecznie celeron

> Ram: 128 MB/ 100 mhz

jesli textu jest wiecej niz grafiki, na poczatek wystarczy, zawsze mozna
dolozyc

> VIDEO: Diamond viper 550 16 MB/ ASUS Riv tnt 16mb/ Matrox g200
> ktory lepszy?

do grafiki Matrox
chyba ze robisz cos takze w opengl - wtedy Viper
ale z tego co piszesz matrox bedzie kewl

> Audio: SB live value

wystarczy sb live oem

> CD: CDRW 4x4x6 yamaha

nie znam sie niestety

> Monitor:na pewno 17''
> ale jaki?

tez nie bardzo pomoge

> HDD: Fujitsu lub Quantum ..UDMA ok 8 GB??

oba dobre
ja bym bral quantum, ale jeszcze wiekszy, roznice cenowe sa dzis niewielkie

> i karta sieciowa...jaka???

zostaw tego 3coma
albo kup nowszego, byle tez combo :-)

--