Re: 10GB IBM

Autor: MT (taunus_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Fri 07 May 1999 - 08:10:29 MET DST

Raphaoo wrote:

> MT
> Masz na mysli 351010 (?), bo sa dwa rodzaje 10 GB: 5400 i 7200, mam ten

W zasadzie to jeszcze nie jestem zdecydowany czy kupic 5400 za 600.- czy 7200
za 830.-Ale raczej tego 5400, fundusze nadciagniete :-).

> pierwszy i wlasnie prawdopodobnie mi pada. Przy odtwarzaniu z CD-ROM'u
> niewywazonego kompaktu obudowa wpada w wibracje (nie az takie mocne) i w
> tym momencie ww twardziel wydaje jakies trzaski (cos jakby stycznik ?) i
> zatrzymuje sie. Jak wibracje sie zmniejszaja to wszystko wraca do normy.

To znaczy ze przekroczone zostaly warunki pracy.
Mam takiego maxtora co wystarczy w trakcie pracy bardzo delikatnie wstrzasnac
aby miec taki efekt.

> Kraza plotki ze wypuszczono serie podrobionych IBM i dlatego tak
> sie dzieje - to by moglo tlumaczyc niska ich cene (720 PLN). Mimo wszystko
> twardziel dziala szybko i bardzo cicho i wydaje sie OK.

Raczej watpie aby byly jakies podroby.

Pozdrawiam
                   MT