Re: Litery dyskow raz jeszcze.

Autor: Rafal Kolano (rkolano_at_lucent.com)
Data: Thu 06 May 1999 - 12:11:48 MET DST

Piotr Jaworski wrote:

> Nieprawda. Pisalem juz o tym jakis miesiac temu. U mnie pierwszy dysk
> (master) ma C: primary, G: primary; drugi (slave) D: primary, E+F
> extended.
> No i co?

No i OK. System standardowo przyzwyczajony jest do jednej partycji primary na
dysku i Pierwsza primary jest ustawiona jako C (OK) z druga primary system nie
wie co zrobic i dodaje ja na koncu :))).
Natomiast primary z dysku drugiego jest OK pod D: a extended E i F jako kolejne.

Jest to standardowe zachowanie (poza oczywiscie ta druga partycja primary na
pierwszym dysku.

--
   .-.   .-.
  (_  \ /  _)    Rafal Kolano