Re: Wideotelefon - jaki sprzet i software?

Autor: Adam R. (isdn_at_atn.com.pl)
Data: Thu 06 May 1999 - 10:45:06 MET DST

Jeżeli chciałbyś naprawdę widzieć swoją ukochaną za pomocą linii
telefonicznej to jedyne rozsądne rozwiązanie to ISDN, oczywiście pozostaje
pytanie czy można go u Ciebie i u ukochanej założyć. Reszta to zestaw
videokonferencyjny do PC lub videotelefon na biurko

Pozdrawiam,

Adam R.

isdn_at_atn.com.pl