Live!

Autor: Marcin Stolarski (mstolars_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Thu 06 May 1999 - 09:32:14 MET DST

Czy ktos moze mi podac jakie ma ustawienia do Live! (irq, dma, inne pierdoly
z biosa, sterowniki). Moj Live! wiesza Quake2 (win95) ale co jest
dziwniejsze jak mam uruchomione NT 4.0 WSK PL to jesli zostawie maszyne na
noc by nic nie robila rano jadro NT zajmuje ok 50% czasu procesora. Pomaga
jedynie reboot lub zostawienie na noc aktywnego menagera zadan. Moja
maszynka to K6-2 333 MHz (wczesniej K5 75), 64 MB RAM, ASUS P5A (trenowalem
na trzech innych plytach i to samo) RIVA 128 (wczesnie S3V+). Zmienialem
nawet karte Live! i nadal to samo. Zaglowalem slotami, przerywaniami,
wietrzylem obudowe, instalowalem sterowniki z netu i nic... Komputer dziala
dopiero prawidlowo jak sie wyjmie karte.

Marcin