Re: Do bywalcow gieldy

Autor: Janek (rj167250_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 06 May 1999 - 09:28:24 MET DST

On 5 May 1999, ACC/VTS wrote:

> To ja chyba jestem zacofany ;)
> Jeszcze nie widziałem płyty na HX i na VX obsługującej MMX.
> Owszem, kumpel miał kiedyś VXPro, ale to już nie intel:) (ale jestem
> odkrywczy, hehe)
>
> Z drugiej strony - mało widziałem płyty na HX/VX. W ręku miałem może
> trzy, na giełdzie widziałem z 10 (jak kupowałem sobie na VX'ie), ale
> żadna z nich nie miała MMX'a. Hmmm, jak ja kupowałem to nie pamiętam
> czy jeszcze nie było MMX'ów, czy też były w takiej cenie jak dzisiaj
> PIII ;)
Ja swojego Atrenda 2000 HX kupowalem w 1996 roku. Obsluguje on
MMX bez najmniejszych problemow. Ma podwojne zasilanie.
Ciekawe jest to ze w instrukcji piszac o tym podwojnym zasilaniu
nie nazywaja jeszcze tych procesorow jako MMX ale P55C .
Nie pamietam kiedy wymyslili MMX ale plyta byla na nie gotowa chociaz
ich chyba jeszcze nie bylo na rynku.

                 Janek
* e-mail: rj167250_at_zodiac2.mimuw.edu.pl *