Re: Do bywalcow gieldy

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Wed 05 May 1999 - 09:28:10 MET DST

Czy Tomasz Stafiński pamięta, że napisał coś takiego?
> HX od zawsze. Zdarzają się co prawda wybrakowane płyty HX i VX
> (jednonapięciowe) ale raczej należą do rzadkości.
To ja chyba jestem zacofany ;)
Jeszcze nie widziałem płyty na HX i na VX obsługującej MMX.
Owszem, kumpel miał kiedyś VXPro, ale to już nie intel:) (ale jestem
odkrywczy, hehe)

Z drugiej strony - mało widziałem płyty na HX/VX. W ręku miałem może
trzy, na giełdzie widziałem z 10 (jak kupowałem sobie na VX'ie), ale
żadna z nich nie miała MMX'a. Hmmm, jak ja kupowałem to nie pamiętam
czy jeszcze nie było MMX'ów, czy też były w takiej cenie jak dzisiaj
PIII ;)

zdrówko,
| ACC/VTS | ICQ: 21819610 software development |
| acc_at_pertus.com.pl | http://www.pentium.pertus.com.pl |
     "Keyboard not found. Press any key to continue."