Re: Uwaga wirus Happy99.exe rozsylany przez usenet, jako zalacznik

Autor: Quick (jacekst_at_polbox.com)
Data: Wed 05 May 1999 - 09:07:50 MET DST

NIe dokleja sie tylko do poczty oraz sam sie rozsyla kozystajac
z zapisanego logu o odbiorcach poczty konkretnego komputera
tz. jesli na twoim komputerze masz zapisane dane do kogo
wysylales poczte to te osoby otrzymaka gratis wirusa happy99.
Ps . wirus wykozystje dane tylko z Exchange i MIcrisoftMail
np. Pegazus jest czysty.

Expert <expert_at_friko.onet.pl> napisał(a) w artykule
<372E6A82.5DA1_at_friko.onet.pl>...