Re: Uwaga wirus Happy99.exe rozsylany przez usenet, jako zalacznik

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Tue 04 May 1999 - 22:38:01 MET DST

Czy Marek pamięta, że napisał coś takiego?
> Informuję, że Marek W. to nie ta sama osoba co Marek.
> Ponadto zauważyłem, że ponownie podłapałem wirusa happy99.exe; zapewniam
> Was, że nie otwierałem żadnego załącznika, który miałby znamiona tego
> "nieprzyjaciela". Teraz jestem w kropce. Ponownie wykonałem procedurę jaką
Człowieku, zrozum. NIE MA innej metody zarażenia się nim!
No, mogłeś go jeszcze
a) mieć na dysku, ale o tym nie wiedzieć
b) przynieść od kogoś
c) ktoś mógł Ci go podrzucić

Poza tym - proszę Was, skończcie już tę dyskusję na temat Happy99! O
tym wszyscy już wiedzą, a jak chcecie sobie popisać to na priva!

zdrówko,
| ACC/VTS | ICQ: 21819610 software development |
| acc_at_pertus.com.pl | http://www.pentium.pertus.com.pl |
     "Keyboard not found. Press any key to continue."