Re: PII 300 Czy K6-2 350

Autor: Cipiór (Marek.Witon_at_infor.pl)
Data: Wed 05 May 1999 - 08:02:24 MET DST

ja mam k6 333 i wykrecilem go bez zadznych problemow na 350 ale sa problemy
trzeba sciagnac odpowiedniego patcha ktory anuluje blad "IOS' oraz czasami
nie wiadomo dla czego potrafi sie wysypac ale tak to jest w normie Napewno
nie mozesz do tego zestawu instalowac karty graf. Intel 740 na agp bo wtedy
zaczna sie problemy natomiast znajomy ma PII 300 tylko ze Celeron i jest
naprawde zadowolony i mam mniej problemow z wysypka niz moja K6
Pozdrowionka