Re: Uwaga wirus Happy99.exe rozsylany przez usenet, jako zalacznik

Autor: Marek (100marco_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 04 May 1999 - 19:33:39 MET DST

Informuję, że Marek W. to nie ta sama osoba co Marek.

Ponadto zauważyłem, że ponownie podłapałem wirusa happy99.exe; zapewniam
Was, że nie otwierałem żadnego załącznika, który miałby znamiona tego
"nieprzyjaciela". Teraz jestem w kropce. Ponownie wykonałem procedurę jaką
koledzy mi podali w celu pozbycia się tej uciążliwości. Niestety nie wiem
jaki będzie tego efekt? Mam nadzieję, że pozytywny.
Proszę potraktować tę informację jako TEST.
Jednocześnie zapewniam wszystkich, którym znowu dałem się we znaki, że
uczyniłem to bezwiednie. Po prostu w moim przypadku happy99.exe nie daje
żadnego znaku istnienia. O jego aktywności dowiaduję się po wysłaniu
e'maila. Jeżeli popełniam jakiś kardynalny błąd proszę o podpowiedź w celu
wyeliminowania go.
Jeszcze raz wszystkich Tych bardziej i mniej wyrozumiałych przepraszam.
Liczę na wyrozumiałość i ewentualną pomoc.
Z wyrazami szacunku
Marek.

Expert napisał(a) w wiadomości: <372D1D66.38DA_at_friko.onet.pl>...