Re: Wirusy moga przetaktowac procka i spalic ? bylo : Re: umowa gwarancyjna a cih

Autor: Marcin Żyła (mzyla_at_xox.pl)
Data: Mon 03 May 1999 - 22:25:34 MET DST

Michal Jaskolski wrote:

> To wyjedŸ na Tajwan. Złożymy się na bilet w jednš stronę.
>
> Michał Jaskólski

Tajwan niestety nie jest dobrym pomysłem.

Proponuję kontynentalnš ChRL (Chińskš Republikę Ludowš) oraz donos do
odpowiednika polskiej SB celem uniemożliwienia dostępu do Internetu
dla Ob. Experta.

Z poważaniem

Marcin Żyła

--
Nie ma darmowych obiadków. 			(Sygnaturka ogólna)
Zaufanie jest dobre ale kontrola lepsza. 	(Sygnaturka odpowiednia dla