Re: umowa gwarancyjna a cih

Autor: PiotrG (pgl_at_orfe.pl)
Data: Tue 04 May 1999 - 22:47:34 MET DST

Expert napisał(a) w wiadomości: <372DD73E.7997_at_friko.onet.pl>...
>Plyta Chaintech ma narzedzie Trend ChipAway Virus, wykrywajace wirusy
>przy bootowaniu./

Nawet te, ktore dopiero powstana?
Geeeenialne!!! Precz z Avt, Mks-Virem i tym podobnymi wynalazkami. Ludzie,
qpujcie tylko te plyty!!! (A moze Ty pracujesz dla tej firmy, co?)
A ja sie zaloze, ze to zwykla blokada modyfikacji BootSectora, tylko ladniej
sie nazywa, zeby lamki sie cieszyly.
Sprobuj to wlaczyc i postawic na takim kompie Win95, albo Win98.
Co, nie da sie? To moze by tak zaskarzyc Microsoft?
Stary, nie jestem zwolennikiem Windozy (choc musze na niej pracowac - taka
praca :-( ), ale nie badzmy paranoikami!

PiotrG