Re: Wirusy moga przetaktowac procka i spalic ? bylo : Re: umowa gwarancyjna a cih

Autor: PiotrG (pgl_at_orfe.pl)
Data: Tue 04 May 1999 - 22:25:37 MET DST

Expert napisał(a) w wiadomości: <3729FCC0.79C0_at_friko.onet.pl>...

...ciach...

>Zlapiesz gume to sie zglos do nich i sprawdz.

Dobra. Sprawdzmy to. Napisz do mnie na priva, to jutro kupimy gume wskazanej
przez Ciebie marki, przebijemy ja i pojdziemy do sklepu, zeby ja wymienili
na gwarancji.

A jak Ci cegla spadnie na samochod na gwarancji to tez Ci zrobia za friko?

Ty to jestes szczesciarz. Dobrze masz, qrde...

PiotrG