Re: DSOUND 6.1 lub 6.0

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Tue 04 May 1999 - 21:09:32 MET DST

Dnia 4 May 1999 11:04:17 GMT, Marcin Witek <wit_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
napisał/a:

> Nie wiem skad sie wzial ten przesad. Aha juz wiem, kiedys DX byl

To nie przesad tylko doswiadczenie. Wielokrotnie przeinstalowanie dX
pomagalo na rozne dolegliwosci windozowych akceleratorow3D i kart
muzycznych.

>rozpowszechniany razem ze sterownikami i wtedy po zmianie sprzetu
>doinstalowywal nowe. Chcial bym zwrocic uwage ze te czasy juz raczej minely.
>Tak na serio: nie trzeba przeinstalowywac DX o ile nie zawiera on nowszych
>serownikow niz te co masz.

Jasne, tu zgoda, ale ja nie zawsze mam czas czy chec sprawdzac jakie
mam sterowniki, a szybka instalacja dX zalatwia sprawe. Czasami po
zmianie karty graf.3D pozostaje w systemie ta stara i niektore
programy /czyt. gry/ glupieja - tak sie czesto zdaza przy V2. wowczas
jedyne lekarstwo to wlasnie instalacja dX.
Juz nie mowie o sytuacji gdy doklada sie nowy sprzet a pozniej
instaluje do niego drajwerki, ktore podmieniaja nowsze na starsze
biblioteki :(
Dlatego wlasnie bylem ciekaw jak to jest w nowym buildzie w98 osr1..

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl