Re: Jak zamontować niemiecki słownik do Word-a?

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Tue 04 May 1999 - 14:38:08 MET DST

Cześć,

Marek Leżoń <lezon-m_at_dwory.pl> wrote in article
<Z_xX2.29286$811.544524_at_news.tpnet.pl>...
> Czy ktoś wie jak zamontować niemiecki słownik do programu MS WORD, tak aby
> sprawdzał pisownie niemieckiego tekstu. Czy trzeba mieć do tego niemiecką
> wersie czy jakiś plik, który można ściągnąć z internetu?

Niemieckojęzyczne narzędzia sprawdzania pisowni można kupić z
www.proofing.com. Swojego czasu były one również dostępne (do Worda 7/95 i
97) za darmo (he, he) na paru miejscach w internecie, ale ostatnio
widziałem, że uległy pozamykaniu bez śladu. O ile kupujesz całą instalkę, to
z tych miejsc można było tylko ściągnąć same pliki, które trzeba było samemu
ręcznie rejestrować w rejestrze. Jak gdzieś znajdziesz, to daj znać (pliki
32-bitowe do Wordów 7/95 i 97 nazywają sie: mssp2_ge.lex/mssp232.dll
(ortografia), msth_ge.lex/msthge32.dll (wyrazy bliskoznaczne),
mshy_ge.lex/mshyge32.dll (dzielenie na sylaby do przenoszenia) i
msgr_ge.lex/msgrge32.dll (gramatyka).

Aha, europejskie języki chodzą na każdej wersji Worda.

--
Marcin
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny to marcinf_at_strip.net.nz )