Re: PII 350 i blokada

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Tue 04 May 1999 - 13:32:10 MET DST

Cześć,

> Twojemu przedmowcy chodzilo o blokade mnoznika - na BH6 da sie ja zwykle
> ominac.

Tylko na P II 350 i to nie wszystkich. Na P II 400 i 450 utkniesz. O
Celeronach zapomnij.

> Jak rozumiem z Waszych postow BH6 jest tak swietna plyta ktora pozwala
> ominac blokade fsb oraz mnoznika procesora!

Blokada FSB nie istnieje. Mnożnika tylko j.w. Płyta oczywiście jest
świetna :-)

> Akurat mam BH6 +C333.Zeby poszedl na 416 i 506 musialem zakleic B21, o
> ruszeniu mnoznika w ogole mowy nie ma.

Bo się nie da. Nóżkę B21 nie musisz zaklejać. Płyta ją olewa :-)

> No coz pewnie robie jakis blad.Moze moglibyscie skonkretyzowac jak za pomoca BIOS-u BH6 ominac te blokady?

Mnożnika? Nie ominiesz ...

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."