Re: Ma ktos nr. homologacji Zoltrixa 56k Phantom

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 01 May 1999 - 00:13:38 MET DST

> A ja sie dorwalem do Phantoma i nie mogl mi sie w ogole odpalic :-(
> Czy wiesz co mu zrobic aby wymusic na nim laczenie sie nizsza
> predkoscia (nie portu rzecz jasna) ???
>
> djf
Moze to jest wina braku kosci Rockwella w Phantomie ? i stad ta cena 99
zl.
Bylem w sklepie z kompami i pytam sie o Phantoma , mowie ze nie ma
Rockwella, a sprzedawca, gdziez tam, a jak tam mozna, ma Rockwella
oczywiscie. To sie pytam gdzie go widzial, a on mowi ze na pudelku.
Na pudelku tez nie byla jako i na plycie, ale jak sie zamknie phamtoma w
skrzynce to nie widac tego Rockwella tak czy siak.
Jacek