Re: SWIEEEEEEEEETNE KOPUTERKI POD LINUXA -- ZOBACZ

Autor: kszysiu (kszysiu_at_friko7.onet.pl)
Data: Sat 01 May 1999 - 16:38:28 MET DST

Glina napisał(a) w wiadomości: ...

>Andrzej J. Turowicz <at_at_buchalter.com.pl> wrote in message

> ^^^^^
> wydaje mi sie ze tu jest napisane DWIESCIE DWADZIESCIA a nie 2200

najpierw nalezy czytac
a potem komentowac - jescze sie zastanowic nad tym trzy razy
jak ja mam pisac to albo pisze to co wiem albo nie pisze wcale

trudno sie dziwic Andrzejowi J. Turowiczowi, moze jest tu "nowy"
(ja bynajmniej tez nie jestem tu od "zawsze")

po co pisac bez sensu i denerwowac innych uzytkownikow grupy
po co pisac tylko po to, zeby "zaistniec", wtracic swoje 3 grosze ?

he?

tak poza tym wszystkim, uwazam, ze 220 PLN za kompletne pudlo
(tzn.komp bez monitora) to jest SWIETNA cena

kszysiu