Re: umowa gwarancyjna a cih

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 01 May 1999 - 21:48:19 MET DST

> Hmm, nie jestem prawnikiem ale wydaje mi sie, ze nie masz racji. Idac
> Twoim tokiem rozumowania mozna zapuszczac CIHa (lub inne wirusy
> kasujace EPROM) do oporu, a po 3-krotnym skasowaniu BIOSu (i
> naprawieniu przez serwis) zazadac zwrotu gotowki za sprzet. W koncu
> takie prawo Ci przysluguje.

W koncu doszedles do sedna. Takie prawo ci przysluguje.

Tyle ze uruchamianie CIHa ma byc w dobrej wierze, czyli znajac skutki
dzialania CIH powinienes sie powstrzymac.

Nie jest natomiast wykluczone startniecie CIH z programem zakupionym na
CD, np. dolaczonym do pisma komputerowego.

Ale tez serwis powinien zablokowac zapisywanie Biosu i ci o tym
powiedziec, ktora zworke zdjac, aby otworzyc zapisywanie BIOSu .

Pomiedzy virusami, a programami jest wielka przestrzen, ktora sie powoli
wypelnia.

Kasowac BIOSa moze np. program do upgradu biosu .