Karta graficznan AGP-V3400TNT/TV

Autor: irekj (ireczekj_at_kki.net.pl)
Data: Sun 02 May 1999 - 14:09:04 MET DST

Witam. Po raz pierwszy wstąpiłem na tę stronę, ponieważ mam problem z którym
nie mogę sobie poradzić.
Jestem "szczęśliwym" posiadaczem karty graficznej ASUS AGP-V3400TNT/TV.
Karta posiada wyjścia i wejścia tv&video I/O, co pozwala na min:włączenia
jednoczesnego podglądu na monitorze i tv. Niestety funkcja ta nie działa.
Kiedy włączę opcje wyświetlania na samym tv jest OK?? Co zrobić z tym
problemem?
Ponadto do karty dołączony jest program ASUS LIVE 3400. Ma on za zadanie
przechwytywanie z tv pojedynczych klatek, klatek w formacie avi, oraz
całych sekwencji filmowych w formacie avi. Niestety ostatnia z tych funkcji
nie działa poprawnie: program ten wyłapuje do ok 3sekund obrazu(to jest jego
max)
Bardzo proszę o pomoc
Dane karty: ASUS AGP-v3400tnt/tv/16Mb
Drivers Rev1,02,02
Wersja oprogramowania dla ASUS LIVE3400- Rev2,20
Pozdrawiam Irek
odpiszcie na prv
ireczekj_at_kki.net.pl