Re: Start => Wstrzymaj (na zawsze)

Autor: zuko / Shark von Cygnus (zuko_at_anty.spam)
Data: Sun 02 May 1999 - 22:53:57 MET DST

On Sat, 1 May 1999 15:50:15 +0200, "arek" <lisu99_at_friko7.onet.pl> wrote:

>Witam.
>
>Mam problem z moim windowsem 95 osr2. Kupiłem ostatnio myszkę a4techa
>WinBest 4d+ i po kliknięciu "Wstrzymaj" w starcie komputer przechodzi w stan
>uśpienia. Wiem, że to normalne :), ale potem nie ma już możliwości
>przywrócenia go do pracy. Klawiatura i mysz nie reaguje, a obraz jest
>zamrożony. jakieś sugestie?

tez to kiedys mialem. zrobilo mi sie tak, gdy troche pomieszalem w
ustawieniach power savingu w biosie i windzie. teraz juz nie pamietam o
co szlo, ale zacznij moze od poustawiania wszystkich opcji na default.
ewentualnie na disabled i metoda prob i bledow....

zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl
www: http://friko7.onet.pl/wr/m_zuq