Re: Problem z COM`ami...

Autor: Tomasz Hrycuniak (thserwis_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 02 May 1999 - 16:08:26 MET DST

Witold Tomaszewki napisał(a) w wiadomości:
<7gguih$esr$1_at_korweta.task.gda.pl>...
[..]
> 1000x sprawdzalem, czy czerwona
>kreska jest przy 1 pinie... Rece opadaja... Plyta byla pierwszy raz
>zamontowana w tym komputerze. Gdy podlaczalem modem do obojetnie ktorego
>portu, to palila sie przy starcie systemu dioda transmisji i to wszystko...
>Poradzcie, co to moze byc.

Myślę, że wymieniłeś właśnie płytę i wstawiłeś ją do "starej" obudowy. Jeśli
jest to AT to ma kabelki łączące piny płyty z gniazdami na śledziu. I tu
niespodzianka :))) te kabelki NIE SĄ IDENTYCZNIE połączone dla wszystkich
płyt !!! Jeżeli zostawiłeś te od poprzedniej płyty, to masz rozwiązanie -
wstaw ORYGINALNE, te co dostałeś z płytą i będzie OK. Ja też to kiedyś
"przerabiałem" :)))

Tomasz Hrycuniak
thserwis_at_box43.gnet.pl