Re: Dos Refresh 70Hz

Autor: Tomasz Hrycuniak (thserwis_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 02 May 1999 - 18:42:45 MET DST

>Sprawdzilem to strone.
>Okozalo sie ze ten program wymaga karty zgodnej z VESA 3.0 a
>moj VIRGE DX obsluguje tylko 2.0.
>Cy mozna to jakos ominac - wymiana BIOS'u , jakis "drajwer"

Jak miałem VIRGE DX to częstotliwość odświeżania w DOS ustawiałem programem
S3refresh.exe. Wywołanie w autoexecu z odpowiednim parametrem załatwia
sprawę. Powinieneś go mieć na CD ze sterownikami do karty - na moim był !!!,
a karta no name :))) Jakby na Twoim brakowało to u mnie jeszcze gdzieś
będzie, miał coś ze 100 kb !!!

Tomasz Hrycuniak
tel/sms +48604855012
thserwis_at_box43.gnet.pl