Re: Czy ktos polaczyl sie na 56K?

Autor: Jacek Żoch (zoch_at_polbox.com)
Data: Sun 02 May 1999 - 18:24:39 MET DST

Rafal Gralewski napisał(a) w wiadomości: <7ghjc8$fb9$1_at_flis.man.torun.pl>...
>W naszym pieknym kraju niestety na razie wyciaganie powyzej 33600 bps po
>kabelkach telekomuny jest niewykonalne. Zakladajac ze firma

W naszym pieknym kraju w duzej czesci zarowno kable, jak i centrale sa
na swiatowym poziomie i nie to jest najczesciej przeszkoda.
O ile sie orientuje, to przeszkody moga byc takie jak
1. Standard 56K jest inaczej zdefiniowany przez producentow modemow, a
inaczej przez
miedzynarodowe organizacje telekominikacyjne i nowsze centrale nigdy nie
pozwola na osiagniecie takiej szybkosci.
2. Wiele centralek wewnetrnych nie pozwoli na wiecej niz 33600
3. Lacza internetowe sa zapachane.

i pewnie jeszcze pare innych.

Jacek