Re: Czy ktos polaczyl sie na 56K?

Autor: Rafal Gralewski (raff_at_alf.cc.uni.torun.pl)
Data: Sun 02 May 1999 - 15:19:04 MET DST

In pl.comp.os.win95 Jacek Maliszewski <jm_at_mtl.pl> wrote:
> Ciekawi mnie czy w Polsce komus udalo sie polaczyc przy max. predkosci 56000
> bps (jaki modem), bo moze z tej technologii w ogole nie mozna u nas
> skorzystac?
W naszym pieknym kraju niestety na razie wyciaganie powyzej 33600 bps po
kabelkach telekomuny jest niewykonalne. Zakladajac ze firma
telekomunikacyjna do ktorej jestes podlaczony posiada w miare nowoczesna
infrastrukture okablowania mozna pomarzyc o czyms _troche_ wiekszym, ale
lacza analogowe z reguly nie wykraczaja poza granice 33,6kbps....:(((

> Ja mam Zoltrixa Phantoma 56K, ale lacze sie max. na 44000bps.
Na Twoim miejscu skakalbym z radosci :>

Pozdrawiam
Raff