Re: drapli skurczybyka !!!

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Sun 02 May 1999 - 00:49:37 MET DST

FaSOL wrote in message <372a2dc1.4126473_at_news.icm.edu.pl>...

>Nie powinni mu nic robic. To wina idiotow, ktorzy nie zabezpieczaja sie
>przed wirusami.
>CIH to przecietny wirus, wcale nie nadzwyczajny, poza tym znany juz od
>dawna. Jego "popularnosc" swiadczy nie o inteligencji tworcy, a o glupocie
>zarazonych.

No tak. Równie dobrze mogliby powypuszczać wszystkich zabójców, bo ich
ofiary nie były w stanie zabezpieczyć się przed karabinem (kamizelka
kuloodporna), ładunkami wybuchowymi itp. ;)))

A tak poważnie - tacy faceci powinni dożywotnie pracować w firmach piszących
antywirusy jako teoretyczni konsultanci - bez dostępu do komputera, ba -
nawet kalkulatora!!! Może to odstraszyłoby część z nich. Bo to, że idą do
więzienia na 2-3 lata, to dla nich frajda - w tym czasie mogą opracować z 10
podobnych bakcyli, a jak mają komputer (co w niektórych "więzieniach" jest
dozwolone) to i wysłać je w świat...

Ale przede wszystkim - niech ludzie się uczą na błędach i niech nie
dopuszczają do "zawirusienia". To jeszcze nie czyni twórców wirusów
dobroczyńcami, że udowodnili kto jest głupi...

--
"(A)bort, (R)etry, (I)nfluence with large hammer?"
"In a long run we are all dead" - Keynesian economists