Progrmay naprawiajace bledy na dysku !/?

Autor: Volcano (volcano_at_free.com.pl)
Data: Sat 01 May 1999 - 19:19:03 MET DST

Vitam

Mam Win98 i dwie partycje FAT32 (3GB+7,5GB). Norton Speedisk z NU 3.0
namieszal mi z sytemem. Obawialem sie najgorszego, ale po restarcie, kilka
uwag czy naprawiac (program dosowy), odpowiedzialem nie i system wstal bez
wiekszych problemow (jedynie win laduje sie wolniej). Gdy chce windowsym
defragmentatorem uporzadkowac dysk to wyskakuje monit o bledach na dusku,
ale Scandisk (win98) przy tescie gruntownym nie znajduje zadnych problemow.
Do tej pory wierzylem, ze najlepsze narzedzia produkuje Symantec, ale po
moich problemach nie wiem jaki program wybrac do naprawy i defragmentacji
mojego twardziela.

Volcano
volcano_at_utexb.com.pl

--