Re: Lan- konfiguracja.....

Autor: Desio (desio_at_astercity.net)
Data: Sat 01 May 1999 - 19:37:02 MET DST

Wu-Brat <airman_at_friko3.onet.pl> wrote in message
> Cze !
>
> Polaczylem 2 kompy w siec po koncentryku...
> Kabel ma dlugosc 100m lub 200 jesli spinam 2 kawalki...
> Problem polega na tym ze chyba nasze kompy nie widza sie wzajemnie,,,,
> Mam TCP/IP IPX/SPX....co jeszcze dolozyc ? cos ma byc jeszcze ?
> jesli pojawila soie ikonka OTOCZENIE SIECIOWE tam kazdy siebie widzi z
> osobna, ale wzajemnie sie nie widzimy....a powinnismy ?
> Jak sprawdzic czy to dziala? czy TCP IP trzeba jakos konfigurowac chodzi
mi
> o IP ?

> [...]
Z moich wiadomości wynika, że 105m to maksymalna odległość jaką można
osiągnąć na koncentryku, między wszystkimi komputerami w sieci. Skróć więc
nieco kabelek. Sprawdź też czy macie taką samą grupę roboczą. Skoro sami się
widzicie to wszystko powinno być skonfigurowane ok. Najlepiej wyrzuć tcp/ip.
Sam ipx powinien wystarczyć. Dorzuć też klienta microsoft networks, o ile
tego nie zrobiłeś.