Re: Troche o zabytkach - orginalne IBM PC/2

Autor: Przemek (przemek_at_radiozet.com.pl)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 21:44:55 MET DST

Michal CyberDude Rodzos <1cyber_at_srv1.tu.kielce.pl> napisał(a) w wiadomoœci:
<7gc8g8$a4h$1_at_sabat.tu.kielce.pl>...
>Mam 3 sztuki takich KOMPUTEROW :). Zastanawiam sie czy mozna je w jakis
>sposob jeszcze wykorzystac. Generalnie jest to raczej komputerowy zlom, ale
>moze nadadza sie na czesci- glownie chodzi o floppy. Tyle tylko, ze jak to
>orginaly sa komatybilne tylko ze soba. Konkretnie flopy maja jedna
>uniwersalna tasme - jest to zasilanie i sygnal podlaczone do plyty
glownej.
>Czy ktos ma moze schemat do czegos takiego - chodzi co by poeksperymetowac
>troche i podlaczyc to normalnego peceta.
>Podobnie sprawa ma sie z HDD, ale tu obawiam sie ze nic z zadnych
> [...]

Chyba masz PS/2 ?

Takie komputerki mialy szyny ISA i/lub MCA
Flopki faktycznie nietypowe, aczkolwiek widzialem przeróbke tak aby flop
zwykly
pasowal do niego. BTW te flopy to nie maja tez przednich scianek.
Dysk jest zwykly IDE tyle ze maly 40-200 MB
Ram na plycie - kapota.
Takie sprawne komputerki to nadaja sie chyba tylko na novellowe
printserwerki...

Pozdrowionka

Przemek