Re: glupi zarabiacze !!!

Autor: Marcin Jemiol (marcin.jemiol_at_lido-tech.net)
Data: Wed 28 Apr 1999 - 16:53:08 MET DST

Pewnie. Szczegolnie nachalnie reklamowal sie ktos z www.mks.com.pl. Dzis
znalazlem pare wskazowek jak sobie poradzic samemu i bede probowal.
Wazne dane mialem pod NT na trzecim kompie, a na tych dwoch bede
testowal odzyskiwanie danych z czystej ciekawosci. Jedynie BIOS mnie
martwi. Metoda jest, ale wiaze sie z zaglowaniem koscimi co z zasady nie
jest najbezpieczniejsze.
Pozdrowienia dla wszystkich naciagaczy.

Marcin